Maandje in Guse

12 september 2016 - Kvinesdal, Noorwegen

We zitten sinds gister alweer een maandje in Noorwegen. De tijd gaat snel zeg. We hebben het onwijs naar ons zin, het huisje bij Guse Gård (boerderij) is zo heerlijk, we willen hier niet meer weg. Hopen dat we snel werk kunnen krijgen. Het is wel lekker dat we elke keer kunnen wandelen enzo, maar het zou ook wel lekker zijn om een beetje zekerheid te hebben en een echt ritme. We hebben natuurlijk de zaal en velddienst wel, maar verder hebben we nog niet echt een ritme en hebben we nog niet écht het gevoel dat we hier wonen. We zijn naar héél veel verschillende bedrijven geweest, overal cv's achter gelaten en sollicitatie brieven geschreven, maar we horen van Noren zelf ook, dat ze gewoon niet zo snel zijn met reageren. Dus we moeten er elke keer zelf achteraan. Dus dat doen we dan ook steeds weer. Komt vast wel goed!

1. Nellie gezellie:
    23 september 2016
    Zo te zien en voelen alles op z'n plaats he top van jullie, hoop dat t werk zich gaat stapelen want pendelen daarvoor is ook niks Als we jullie zien is voor vakantie hier met ntoch ,..Ik schrijf vanaf m'n bedje knuf Nellie Gezellie
  2. Mamma:
    4 oktober 2016
    Hai lieve kinderen
    Het gaat nu goed daar in jullie nieuwe onderkomen. Er moet maar snel een vervolg komen, want er is inmiddels vastigheid gekomen. Ben heel blij voor jullie!
    Op naar het vervolg van Guse Gård..... ik kom vast volgend jaar even aanwippen met Pappa.

liefs van mij
    kusssss