Change of plans

2 mei 2016 - Rome, Italië

Oké, Thailand was warm, dat hadden jullie al begrepen nog naar Cambodja en Vietnam, maar Mies was het ineens helemaal zat, dus wat doen we dan? Alles omgooien natuurlijk hahaha... Waar hadden we nu zin in, alles kan op zich, want hebben geen terug ticket. We zaten te kijken op de wereldkaart. We zaten te denken aan Zwitserland, Duitsland, Oostenrijk, maar hadden natuurlijk voornamelijk kleding mee voor de warmte! Ineens zagen we Italië! Daar waren de temperaturen zo rond de 22 graden! Heerlijk! Dus ticket geboekt naar Italië!!! Gevlogen van Bangkok naar India, New Delhi, 4,5 uur ongeveer en daarna 8 vliegen naar Rome. Via Airbnb huisje bij ouder stelletje vlakbij airport gehuurd. Bij het vliegveld stonden natuurlijk allemaal taxi's die je willen meenemen, maar het was maar 2,3 km naar het huisje dus dachten dat lopen we wel. Maar halverwege konden we niet verder omdat het loop gedeelte overging in een snelweg, dus stuk terug naar de pomp. Kwam er toevallig net een taxi aan! Binnen 5 min waren we in het huisje. Nette kamer, schoon mooie badkamer. 5 min lopen van Italiaans restaurantje. Dus bruschetta, huiswijn, pizza en pasta carbonara besteld! Heerlijk. Lekker geslapen! Krijgen zo ontbijtje en dan gaan we naar de trein op naar Florence, daar hebben we voor 2 nachtjes een huisje gehuurd. Gaan auto huren en dan lekker Toscane verkennen, wijn drinken, pizza en pasta eten, serano ham en olijven, Leker lekker... En de temperatuur hier, geweldig! Heerlijk aangenaam in avond, vestje aan, maar nu in ochtend kwart voor 7 schijnt al volop de zon. Hebben er zin in... En daarna kijken we naar ander plaatsje in Florance... en dan Duitsland?

1. Mamma:
    2 mei 2016
    Wauw Italië! Die temperatuur voelt voor mij tijdens het lezen ook veel aangenamer aan.
    Wij krijgen hier in Nederland ook eindelijk hogere temperaturen.
    Geniet verder van jullie reis.
  2. Sandy:
    2 mei 2016
    Whahahahaha nooit saai met jullie!!
    Geniet ervan!
  3. Iris:
    2 mei 2016
    Haha, ☀️☀️ Zonne steek opgelopen? Nee:) :) hoor groot gelijk! Italie goede keus, wij zijn ook al 4x in Italie op vak geweest. Echt geweldig land! Vooral kwa temperatur en omgeving. En natrlijk het eten, de lekkerste wijn heb je dr. :) Montefiascone is een mooi leuk plaatsje met allerlei mogelijk heden. Weinig toerisme dr echt een beetje een landsdorpje en nt duur :) Hisen fra oss.
  4. Leonie:
    4 mei 2016
    Ach tja, van Noorwegen naar Italië via Bangkok.. Waarom ook niet.. Whahahaha.. Benieuwd naar jullie volgende pitstop.. Xx