Verona!

8 mei 2016 - Verona, Italië

Florence was een prachtige stad. Maar Verona is ook ontzettend mooi! Wat een prachtige gebouwen hebben ze hier zeg. We hebben eergisteren in een huisje geslapen van studenten ofzo. Pfff, dat was ook weer helemaal nix. Maar ja, we hebben er ook alleen maar geslapen. We konden onze tassen gelukkig al in de ochtend daar afzetten, dus toen zijn we gaan lopen, op zoek naar leuke tentjes of het centrum. We zijn (bleek achteraf) met een omweg bij het centrum gekomen, maar prachtig weer om te lopen. Lekker wijntje gedronken op terras, prachtige stad! Echt een aanrader. En op de terugweg zagen we dat er een Food Truck Festival was, 5 minuten van ons huis! Dus daar hebben we gegeten tussen de lokale "Veronezen". Gister zijn Melanie en Vincent aangekomen! Joehoe! Gezellig... Konden de tassen ook wat eerder in het appartement kwijt, maar we waren nog iets te vroeg, dus hebben we een klein kroegje gevonden vlakbij het huisje en hebben daar gezellig wijntjes gedronken en hapjes gegeten. Werd steeds drukker, gekke mensjes, Het leek ook of ze ons steeds aan het uitlachen waren, die mensen vinden ons waarschijnlijk maar raar, met onze harde "G". We hebben na onze tassen gedropt te hebben de stad verkend. Mooi! En zo heerlijk weer! Hebben een tentje gevonden aan de rivier, daar kon je wijn, brood, kaas, worstjes, olijven en van alles halen en dan als je doorliep kon je achter in de tuin aan het water je dingetjes opeten. Mel zag toen aan de overkant een trap het water in, dus zijn we daarheen gelopen, in de zon, met onze voeten in het ijskoude water, heerlijk. Hapjes en wijntje daar opgedronken en een ontzettend mooi uitzicht. Genieten echt heel erg van alles. Vin en Mies zijn een auto huren en dan gaan we straks een tripje maken.

1. Nellie gezellie:
    8 mei 2016
    Wat n geweldig idee van jullie om zo'n reis te maken..en mij ook laten meegenieten vind ik heel leuk Alle 4 veel plezier vooral met de vino hè Miessss