Dagje China Town

22 april 2016 - Chinatown Bangkok, Thailand

We hebben heerlijk geslapen! Was wel even nodig na 2 dagen op. Nou ja, wel een beetje geslapen soms in de trein, en een heel klein beetje in het vliegtuig. Vanmorgen een heerlijk ontbijt gegeten. Het is echt een top ontbijt. Pap, ik moest nog aan je denken, ik zei het nog tegen Mies, jij zou dit geweldig vinden! Zoveel keus, van bami en nasi en ter plekke bereidde noodle soepjes en vlees, tot fruit en pannenkoekjes en allerlei soorten eieren... en brood en zoete broodjes en TE veel om op te noemen. Maar we hebben heel erg bescheiden gedaan, al doet niet iedereen dat, sommige hadden hun tafel ZO vol geladen, gênant. Daarna naar de taxiboot en naar China Town, de foto's staan op de site. Ohhh het was echt zo ongelooflijk warm. Mam, toen moest ik aan jou denken, dat trek jij nooit! En we moesten ook nog aan ma denken, want je kan hier heerlijk shoppen voor heel goedkoop, en u kunt vast goed afdingen!

1. Trauti:
    22 april 2016
    Vielen Dank dass wir mit euch auf die Reise gehen dürfen. Alles Liebe und viel Spass. Dicke Umarmung Trauti und Markus
  2. Gerrie:
    27 april 2016