Van Oslo naar Bangkok

22 april 2016 - Bangkok, Thailand

De treinreis ging prima! Daarna paar uur wachten op airport Gardermoen. We hebben Sivert Høyem (madrugada) nog gezien achter de douane toen we heerlijk een Wijntje aan het drinken waren in één van de tentjes. Dé beste zanger uit Noorwegen! De vliegreis was minder, alles begon gewoon goed, tot een dronken, wat oudere man vervelend begon te doen. Overgeven en de passagiers voor hem begon lastig te vallen en hij werd agressief en heel luidruchtig. Zo erg dat het personeel en zelfs een aantal medepassagiers, hem in bedwang moesten houden en met banden en tiewraps moesten vastbinden aan zijn stoel! Maar ja, zijn mond konden ze niet snoeren dus hij heeft nog uren lang lopen schreeuwen en doen. Eenmaal in Bangkok waren we het gelukkig snel weer vergeten.

Het is prachtig hier en super warm, zo'n 38°. We zijn om het hotel alle straten aan het bekijken, met een fles water (wel nodig) in je hand. En natuurlijk al paar keer op straat heerlijk gegeten!

1. Mamma:
    22 april 2016
    Hallo Michel en Sandy
    Wat een leuke blog hebben jullie. We kunnen nu rechtstreeks meelezen alsof we met jullie meereizen. lekker relaxed vanuit onze luie stoel. Ik geniet er extra van, en voor jullie een ervaring die je leven verrijkt.

liefs pap en mam Bijl
  2. Gerrie:
    25 april 2016
    Hai lieve San mich super wat jullie doen geniet er van . Ik mis wel jullie gezelligheid hier maar dat komt wel weer.hebben jullie wel veel tevertellen kom je niet naar Nederland. Dan komen we naar jullie dikke kus ma