Siam Square

24 april 2016 - Bangkok, Thailand

Weer een dagje shopping Malls enzo. Boottaxi vanuit hotel naar Siam. De beste manier van reizen, al kom je met de boot niet overal helaas! Maar de tuktuk is ook geweldig! Ja, wat moet ik hierover zeggen, veel overdekte winkelcentrums zijn erg mooi, chique, duur, Prada, Dior, merk merk merk, lekker koel dat wel, maar vinden er niet veel aan! Dus niet heel lang gebleven. Op terugweg met boot wel een leguaan (of wat was het) gezien onde een brug, dus stukje terug gelopen en foto!!! Lekker bijkomen in hotel en toen kwamen Geert-Jan, Petita, Liselotte en Pepijn aan! Hotel vlakbij Siam, dus afgesproken en weer met boot naar Siam! Dat was wel leuk! Beetje rondgelopen op zoek naar Food! Kwamen uit in een tentje, waar we wel lekker hebben gegeten! Verschillende dingen! Thaise salades, heerlijke vis, kip, papaya salade en BIER! En van bier moet je plassen... en een wc hebben ze niet. Dus vrouwtje van restaurantje heeft Petita en mij meegenomen, straatjes door en winkelpand in en daar was een wc. Een klein mini wctje waar je op moet staan en hurken en plassen! Hilarisch!!!