Terug naar Bangkok

27 april 2016 - Kanchanaburi, Thailand

We hebben een scooterritje gemaakt vanuit het resort, we wilden naar een waterval. Dachten beetje verkoeling zoeken. Op scooter rijden in 40 graden in volle zon is alleen niet zo'n goed idee. Als je rijd dan lijkt de lucht nog warmer, leek op een föhn die de hele tijd op je blaast. Niet normaal! We hadden een stopje gemaakt bij tentje waar ze koffie en thee en wifi hadden. FF bijkomen. Toen zagen we dat de ene waterval nog 40 km was en andere 13 km. Zó lang nog rijden was geen doen in brandende zon, dus zijn naar de dichtstbijzijnde gegaan. Over goeie weg gereden en het laatste stuk over zandweg. Daar aangekomen was de hele waterval opgedroogd! Geen druppeltje water... Dus zijn we maar weer terug gereden, dachten dan gaan we wel weer lekker in de River Kwai liggen. Waren wel verbrand en beetje eng van de hitte. Na dit resort Kanchanaburi wilden we eigenlijk naar Chang Mai gaan. De eigenaar van Sabai Sabai vertelde ons dat het bovenin Thailand nog warmer is in deze tijd.... Dus wat moeten we doen? Nog warmer? Nee!!! Dus zijn we met een Mini busje (snel en niet duur) terug naar Bangkok gegaan. Vanuit daar kijken we weer verder.